جاذبه های گردشگری در ساموئی تایلند
نوشته شده توسط : تینا

جاذبه های گردشگری در ساموئی تایلند

 

 

ساحل چاونگ یکی از دیدنی های ساموئی است که دارای غرفه های كنار خیابان با چراغ نورانی شده است و برای تفریح در تور تایلند آذر 94 محل مناسبی است.در جزیره ، جاده ای دایره وار وجود دارد که بوسیله آن میتوانید به تمامی سواحل دسترسی داشته باشید .چاونگ یکی از معروفترین ساحل های ساموئی است که گستره وسیعی از شن های پودری سفید رنگ را در بر دارد. پنج کیلومتر جادویی در این ساحل مثل یک هلال ماه در کنار دریا وجود دارد که خشکی های صخره ای دو انتهای آن را بسته است.این ساحل گردشگران زیادی را در تور تایلند پاییز 94 به خود جلب کرده است.مسافران تورتایلند قبل از راه رفتن در کنار ساحل می توانند مکان هایی را که به آنها جت اسکی و تخته شنا و قایق پارویی اجاره می دهد را نیز پیدا کنند.

 

 

 

ساحل لامای یکی از پرطرفدارترین دیدنی های سامویی تایلند می باشد که در قسمت جنوبی شرقی جزیره واقع شده و با 6 کیلومتر مساحت دومین ساحل  بزرگ شلوغ و پر رفت و آمد جزیره در تور تایلند تعطیلات پاییز 94 به حساب می آید و جزایر دیگر آن را احاطه کرده اند و در جنوب چاونگ واقع است و همچنین دارای رستورانهای دریایی، رستوران های محلی و فست فود نیز می باشد.در بعضی قسمتهای جزیره ،‌ صخره ها و مناطق ناهمواری وجود دارد و محدوده ای برای شناکردن گردشگران تورتایلند وجود دارد که آب آن از ساحل چاونگ عمیق تر است . در لامایی جنوبی دو صخره بزرگ به نام پدربزرگ و مادر بزرگ وجود دارد. در این شهر اجناس ، کمی ارزانتر از چاونگ است.در تور تایلند تعطیلات آذر 94 حتما از این ساحل دیدن کنید.

 

پارک آبی کوکو یکی دیگر از دیدنی های سامویی تایلند می باشد و برای یک روز سرگرم کننده همراه خانواده در  این پارک آبی که در ساحل لامایی قرار دارد بسیار مناسب است. پارک آبی کوکو سرشار از هیجان می باشد .در این جا گردشگران تورتایلند میتوانند از وسایل بازی لذت برده و هم  درمحل های مختلف  زیر سایه به استراحت  بپردازند. همچنین یک رستوران نیز دراینجا قرار دارد که با انواع غذاها و نوشیدنی ها در این محل احساس گرسنگی و تشنگی نمی کنید و میتوانید ساعات خوبی را در آن در تور لحظه آخری تایلند بگذرانید .در این پارک آبی انواع وسایل بازی وجود دارد وسایل بازی کودکان و بزرگسالان متفاوت است. 

 

 





:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری در ساموئی تایلند, دیدنی های تایلند, جاذبه های دیدنی تایلند , جاذبه های گردشگری تایلند , مکانهای دیدنی تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 191
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: